1 czerwca, 2017

CRM

Optima CRM

Zarządzanie relacjami z klientami w wielu firmach odgrywa bardzo ważną rolę. Planowanie działań, archiwum kontaktów i relacji, przygotowanie ofert wraz z przekształcaniem do dokumentów magazynowych to tylko niektóre z możliwości modułu CRM Comarch ERP Optima.

Optima CRM umożliwia:

  1. Pełny rejestr kontaktów z klientem (opiekunowie, charakter kontaktu, daty),
  2. Przygotowanie kalendarza zadań wraz z możliwością harmonogramowania,
  3. Przygotowanie ofert sprzedażowych na podstawie szablonów i cen z katalogu towarowego,
  4. Przekształcanie ofert do dokumentów magazynowych i sprzedażowych np. WZ czy FV,
  5. Wystawianie faktur cyklicznych,
  6. Automatyzacja windykacji należności (wraz z wysyłką e-mail i SMS, blokada sprzedaży),
  7. Obsługa firmowej poczty e-mail.

Oraz wiele innych…

Od pewnego czasu w programie Comarch Optima możliwe jest prowadzenie ankiet kontrahentów:

W celu poznania pełni możliwości programu dla firm Comarch ERP Optimy zapraszamy do kontaktu.

Zapraszamy na naszą stronę główną erpsystem.pl