Optima CRM
Zarządzanie relacjami z klientami w wielu firmach odgrywa bardzo ważną rolę. Planowanie działań, archiwum kontaktów i relacji, przygotowanie ofert wraz z przekształcaniem do dokumentów magazynowych to tylko niektóre z możliwości modułu CRM Comarch ERP Optima.
Optima CRM umożliwia:
- Pełny rejestr kontaktów z klientem (opiekunowie, charakter kontaktu, daty),
- Przygotowanie kalendarza zadań wraz z możliwością harmonogramowania,
- Przygotowanie ofert sprzedażowych na podstawie szablonów i cen z katalogu towarowego,
- Przekształcanie ofert do dokumentów magazynowych i sprzedażowych np. WZ czy FV,
- Wystawianie faktur cyklicznych,
- Automatyzacja windykacji należności (wraz z wysyłką e-mail i SMS, blokada sprzedaży),
- Obsługa firmowej poczty e-mail.
Oraz wiele innych…
Od pewnego czasu w programie Comarch Optima możliwe jest prowadzenie ankiet kontrahentów:
W celu poznania pełni możliwości programu dla firm Comarch ERP Optimy zapraszamy do kontaktu.
Zapraszamy na naszą stronę główną erpsystem.pl